стрічка

За 2020 рік до Поліської митниці надійшло 47 звернень

19 Серпня 2020, 11:04
1519

Громадяни та суб‘єкти зовнішньоекономічної діяльності мають можливість звернутись на онлайн систему «Скарги щодо роботи митниць». Система в автоматичному режимі приймає і реєструє повідомлення, розподіляє їх відповідно до компетенції митниць. Відповіді громадянам надаються в електронній формі.

Про це інформує Зарічненська районна державна адміністрація

Громадяни та суб’єкти ЗЕД, мають можливість (за бажанням) виставляти оцінки за надані відповіді. Зокрема, з 47 відповідей на звернення, які Поліська митниця надала суб’єктам – 12 отримали найвищу оцінку відмінно.

«За сім місяців 2020 року до  Поліської митниці Держмитслужби на Онлайн систему скарг надійшло 47 звернень. Заяви, з якими найчастіше звертались громадяни та суб’єкти ЗЕД: щодо митного оформлення, повернення та зарахування коштів, надання роз’яснень. Всі звернення розглянуті в терміни передбачені  законодавством, а саме 5 робочих днів», –  повідомив начальник Поліської митниці Держмитслужби Сергій ПАНЧУК.

При зверненні на Онлайн систему у скарзі, в обов’язковому порядку, зазначаються ім’я та прізвище скаржника (найменування підприємства, установи організації, власне ім’я та прізвище фізичної особи – підприємця), номер контактного телефону, місце проживання скаржника (місце знаходження – юридичної особи). Анонімні скарги реєструються, однак митниці самостійно визначають доцільність їх розгляду відповідно до Закону України «Про зверення громадян».

Скарга, в якій не викладено питання по суті, не розглядається.

Коментар
27/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024